Saturday, April 6, 2019

Mida tähendab, Abielu. Mingid sügavused.

Ma nüüd saan aru. Jumal avaldas mulle oma armus seda, mis Tal soovis on mulle.

Mu abielu saabki olema valguseks ja soolaks. Polegi siis ime, et selleks on vaja päris erilist neiut. Kuna mu soov on suur, on ka läbi elamine ilmselt omajagu suur. See peab teenima Issandat, mitte mind, mitte teda, mitte inimesi.

Ma näen selgust, mida ma olen palunud on ka Issandale meelepärane. Ma soovin, et mu abielu ja abikaasa teeniks Jumalat kõigest hingest, sest mida me oleme, seda oleme Jumalale. Ma ei teaks öelda, et miskit sellist paluda teeb asja lihtsamaks, pigem mitte, see on ohverdus..see on paljuski VB ohverdus, aga Jumala ligiolu..
Ma tahan, et mu kodu oleks koht kuhu saavad inimesed tulla lihtsalt Jeesuse juurde, kes Issand ise ka juhatab sinna, ma tahan , et mu abielus valitseks Issanda rahu ja Tema hea meel meie üle. Mu igatsus on , et see paistaks välja ja keegi ei saa öelda, Issandat ei ole ,või et Issand ei ole neid õnnistanud. Igatsen, et kuri poleks osa selles elus. Ma olen palunud midagi head Issandalt ja Tema on hea ning võttis kuulda mu palveid.

Siis olgu nii nagu Issand annab kui see on niivõrd tõsine. Küll Ta ise paneb mu su südamele. Temast saab meile rõõm, Temast tuleb elu. Olen ka palunud, et Ta valmistaks meile tee, ning annaks selgust ja juhist, kuidas parimalt võiks toimida, mida teha ja kuhu suunduda. Mu lootus on Issandas, sest Issand on vägev tegema head.


Ma usun, et see pole nõnda , et meil on mingi ideaalne elu, ei..see pole realistlik, aga meil on Jeesus ja ohverdus ka üksteise jaoks. Tean, et seda on raske teha, ma usun, et ma õpin selle ise selgeks Issanda käe all, samamoodi ka sina.

Aga vot Jumal on hea, eks sa ise siis otsi Teda. Aga võib arvesse võtta, Issand ise ei lase igaühte mu ligi, isegi kui mulle keegi väga väga meeldib, Ta teab kes sa oled, sinust on Temal hea meel. Kui aga tunned end ära, küll siis Issand mullegi ütleb su kohta, aga mõni ehk arvab, et ta on julge ütlema mulle. No olgu ütle kui tunned sellist igatsust, aga see igatsus, mis minul on, oleks sellisel juhul kirjutatud samuti sinu südamele ja võib-olla sa mõistaksid selle sügavusi.

Issand hoidku valgus ja tõde minu ja sinu vahel, et ei oleks varjamisi ja varjutusi, et oleks selge see, mis on Õige ja Hea meie kalli Hea Isa silmis Taevas.

No comments:

Post a Comment