Tuesday, January 15, 2019

Võib-olla siis Kui on küll

Jah sain aru küll,
Leidsin vale puu mille jalutsis üles okstepoole haukuda.

Sain pikapeale aru, see pole sina keda ma alla kutsun oma haugatustega.

Küllap ükspäev näen seda ,milles ma kõik osa olin oma haukumisega eks ikka selleks et sind hoida enda ligidal.

Küll ma näen seda ükspäev, su silmades, seda kuidas mu sõnad sinuni jõuavad ning meelega muudavad su südame pehmeks, voolitavaks - Sügavaks.

Küll ma näen veel neid aegu kui süda mu sõnades avardub ja siiruses sinule veel kohta valmistab.

Küll ma näen veel neid päevi kui Jumal hea olles lihtsalt head mulle näitab ja õpetab, eks see ole Tema enda hiilguseks.

Küll ma näen neid päevi, neid hirm-toredaid mõtteid sinust, sest see mille Jumal mulle annab ei ole korra, see on surmani. Selles on palju ilu.

Küll ma näen veel neid päevi. Haleluyah, küll ma näen neid päevi. Küll ma näen seda ilu veel, sest hea on Jumal ja Tema määrused on eluks. Hea on Tema kes kõiges kõike teab ning ilmale toob vaid õige.

No comments:

Post a Comment